דף הבית >> 'אני מאמין' שלי

'אני מאמין' שלי

ביקום בו אנו חיים, במציאות חיינו, שום דבר אינו קורה 'במקרה'. אנשים, אירועים, נסיבות המופיעים בחיינו - הם אותות שאנו מקבלים מהיקום על מנת לעורר את התודעה הפנימית שלנו. אותן אותות עוזרות לנו בדרך להגשמת החלומות שלנו.

"מקרה" = ה' רקם (בהיפוך אותיות). היקום רוקם ויוצר עבורנו הזדמנויות שעלינו לדעת לזהותן.

כאשר אנו נמצאים ברמת מודעות גבוהה, נדע לזהות את אותן אותות, ונשתמש בהן
כ 'כלי שרת' להנעת חיינו למקום בו אנו רוצים להיות, לקידום ולהשגת מטרותינו.

מתוך מסע התפתחותי אוכל לומר שלא אחת נחשפתי לאירועים ופגשתי אנשים שהגדרתי אותם 'שליחים לביצוע משימה'. אותם 'שליחים' או 'מלאכי שמיים' (כל אחד יבחר את ההגדרה המתאימה לו) הופיעו בתזמון הנכון, ב- Timing המתאים, בתוך פרק זה של חיי. לא לפני ולא אחרי!

אנשים נכנסים לתוך חיינו למטרה מסויימת, לתקופה קצרה או לכל החיים. לא סתם הם 'צצים'. כשמישהו נכנס לתוך חיינו זה בדרך כלל כדי לענות על צורך שביטאנו (צורך לחום, אהבה, שלוה, שפע כלכלי, בריאות, פרנסה, אומץ וכד'). הוא מגיע כדי לסייע לנו להתגבר על קושי כלשהו, כדי להדריך אותנו, לתמוך בנו, ולעזור לנו מבחינה רגשית, פיסית או רוחנית. ואז, סתם כך וללא כל סיבה - הוא מסתלק מחיינו - רק אז, אנו מבינים שהוא היה ב 'שליחות' ותפקידו הסתיים.
תחילה לא יכולתי לזהות זאת, ומשכך לא הבנתי בעצם שהם שליחים שהופיעו לתוך חיי כדי להדריך, לתמוך ולסייע לי לנתב דרך חדשה ושונה מזו הבטוחה והמוכרת שהילכתי בה קודם, דרך שתוביל אותי ליצירת שינוי, ולתוצאות משמעותיות עבורי. משימתם היתה להאיר את התודעה הפנימית, לעזור לי להכיר את ה 'אני' האמיתי שלי, ואת הרצונות שלי, ולהניע אותי לעבר הגשמת חזון תוך עריכת חשבון נפש - אותו מבחן בו אנו בוחנים את המעשים שלנו אל מול התוצאות בחיינו, ומתוך כך מבינים מה באמת אנו רוצים, אלו שינויים אנו צריכים לעשות בתחומים הסובבים את חיינו כדי להפוך את אותם תחומים לטובים יותר, רצויים עבורנו, ומניבי תוצאות טובות יותר.

לא אחת עמדתי בפני פרשת דרכים ותהיתי מהי הדרך הנכונה. לאחר שהגדרתי מטרה והסרתי את כל החששות והפחדים שהיו לי, בחרתי באחת הדרכים שנראתה לי באותה עת הנכונה ביותר, והלכתי בה בבטחה מתוך אמון מלא בעצמי.לפעמים, במקרים שנקלעתי למבוי סתום, היו לי נסיגות, ולא היה לי פתרון ברור או קיים בכלל, ואז לא נותר לי אלא ללכת עם האינטואיציה שלי, מתוך תחושת הבטן, ולקבל החלטה.
האינטואיציה היא היכולת שלנו לסמוך על עצמנו. היא פועלת מהמקום הנכון והאמיתי. חשוב שניתן לה ביטוי, נאפשר לה קיום, גם אם לעיתים ההגיון מסרב להתלוות אליה.

מאחר ולא ניחנתי ביכולת נבואה, לעולם לא אוכל לדעת מראש מהי ההחלטה הנכונה עבורי, מה עדיף, והאם עשיתי את הבחירה הנכונה. את זאת אוכל לדעת רק בדיעבד. לכן החלטתי לבחור ולנסות, ולדעת שתמיד אני יכולה לשנות את הדרך אם אינה טובה עבורי, וללמוד מההתנסות עם מבט לעתיד.

ועתה, בעודי ממשיכה את מסע התפתחותי, אני רוצה להוקיר ולהודות לאנשים שנכנסו לחיי, בין אם לתקופה קצרה או ארוכה. לכל אלו שהאירו את דרכי וליוו אותי בתהליך, ועל היכולת והאפשרות שלי להאיר את דרכם של אחרים.
 
שתי בחירות ניצבות לפנינו:

לקבל את החיים כפי שהם - או - לקבל את האחריות לשנות אותם


 
בברכת הצלחה
במסע חייכם
יעל אוחיון


ציטוטים להאיר את יומכם
 
כל אחד רוצה להגיע לפסגת ההר, אבל האושר האמיתי, תחושת הסיפוק והקידום מתרחשים בעיקר בזמן הטיפוס
 

 
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



דף הבית        הרצאות וסדנאות      צור קשר  
כל הזכויות על האתר והתכנים שמורות ל”מראה לחיים” 
אין להעתיק ולשכפל ללא רשות מבעלת האתר    
      יעל אוחיון |    yael151515@gmail.com  
| נייד:       052-3417123                 

.
לייבסיטי - בניית אתרים