דף הבית >> קצת על עצמי
 
 
    כמה מילים על עצמי    
                                     
                            

שמי יעל אוחיון, מנחה ומלווה בתהליכי העצמה אישית והתפתחות רוחנית. מ
אמנת ליצירת שינוי והצלחה בחיים.

מזה עשור שנים אני מרצה ומנחה סדנאות  להתפתחות והעצמה אישית בטכניקות מגוונות המשלבות מדיטציה, מוסיקה ותנועה, דמיון מודרך.

מאבחנת ומטפלת דרך ציור וקלפי טיפול.

מדריכה ומלווה קבוצות מוסמכת.

מפתחת מודל הוצל"פ לחשיבה חיובית.

 
אני רציונאלית, פרקטית, עם רגליים מחוברות לאדמה, אוהבת להתפתח, ללמוד, לשאול, לחיות כל הזמן בעשייה, לעשות את הבחירות הנכונות לי, מחוברת לעולם הרוחני - הקשבה לאינטואיציה, לקול הפנימי, לרגש.

הגעתי לעולם האימון (coaching) מתוך מסע פנימי שלי, מסע מרתק של התפתחות אישית, בניסיון להגשים את עצמי. חיפשתי תשובות לשאלות מהותיות בחיי, משמעות ועניין, כלים להתמודד עם הפחדים, דרך להשתחרר מהרגלים ואמונות שהגבילו ועכבו את הצמיחה שלי. חיפשתי איזה שהן הגדרות ונוסחאות שבעזרתן אוכל ליצור הצלחות בחיי, שקט פנימי ושלווה, וזאת בתקווה לחיות חיים מלאי סיפוק, הגשמה, אושר, בריאות, ושפע.

כחלק ממסע ההתפתחות שלי, עברתי תהליכי אימון במסגרות שונות בארץ, למדתי ורכשתי ידע בתחום. הוכשרתי במספר קורסים וסדנאות למודעות עצמית והתפתחות רוחנית, שבכללם יצרו עבורי מסע יומיומי מרתק של צמיחה. מסע המתמשך גם היום....

כמי שאוהבת להשקיע בלמידה והרחבת הידע, נחשפתי לדברים חדשים, הרשתי לעצמי להיות פתוחה, להבין, לקבל ולנסות. כל יום היה מסע למידה חדש עבורי. ההצלחות בחיי לא נוצרו רק בגלל שלמדתי ואפשרתי לדברים חדשים להכנס לחיי, אלא מפני שעשיתי שימוש עם אותו ידע וכלים שרכשתי ופעלתי ליצירת שינוי. אותו שינוי הוביל להשגת תוצאות טובות יותר עבורי, ובכך נפתח בפני צוהר לעולם מלא אפשרויות....


החזון שלי לחשוף כמה שיותר אנשים, לאותה תורה הקיימת עוד מראשית בריאת העולם, בתחום ההתפתחות האישית והרוחנית, ושכמה מגדולי האנושות פעלו על פיה (גליליאו, האחים רייט, איינשטיין וגרנד בל...').
זו זכות עבורי להעביר הלאה את הידע והנסיון שרכשתי בתחום לאותם אנשים המרשים לעצמם להיות פתוחים, לצאת מהקיבעון בו הם נמצאים, להשתחרר מאותן אמונות והרגלים, להבין, לקבל, ולנסות דברים חדשים, וזאת ללא כל פחד מכשלון ומשינוי.


הייחודיות בשיטת האמון שלי - שילוב טכניקות מגוונות: מדיטאציה, דמיון מודרך, מוסיקה ותנועה, אבחון וטיפול דרך ציור וקלפים. הטכניקה מותאמת לכל מתאמן באופן אישי או לאפיון הקבוצה בסדנאות והרצאות.

אינכם חייבים להסכים או לקבל כל מה שנאמר על ידי, וזה בסדר גמור. לא כולם מוכנים ובשלים, ברמת המודעות, להביט על חייהם מזוית אחרת, ולבחון את השינויים הנדרשים כדי להתפתח, לצמוח ולהשיג תוצאות אחרות ממה שהשיגו עד עתה. כמו גם לא כולם נמצאים ברמת מודעות המאפשרת להם לזהות את ההזדמנות הניתנת להם כאן ועכשיו להתחיל בתהליך ליצירת שינוי בחייהם!

עליכם לשאול: האם אתם מוכנים לעשות שינוי בחייכם? אם התשובה היא "לא" – זה בסדר. יתכן שטוב לכם במקום שאתם נמצאים ויש לכם את מה שדרוש לכם.
אך אם התשובה היא: "כן, אני מוכן לעשות שינוי" – אל תחכו לזמן המתאים (והחדשות הרעות: אותו זמן אף פעם לא מגיע! תמיד יהיו תירוצים ונסיבות שיצדיקו למה "לא עכשיו"). אין זמן טוב יותר מאשר כאן ועכשיו להתחיל בתהליך, לרכוש ידע ולנקוט פעולה ליצירת שינוי בחייכם.

עד לפני מספר שנים, גם אני הייתי במקום הזה. הסתייגתי, שללתי, נמנעתי, עד שהבנתי שכדי לבצע שינוי בחיי, עלי להפתח, ללמוד ולנסות דברים חדשים, לרכוש ידע ולפעול, ואני שמחה שמצאתי את הדרך שעוזרת לי בתהליך המתמשך.

חשוב לי להבהיר כי הדברים הנאמרים על ידי, הם מתוך הידע שנרכש, ההבנה והאמונה שלי בהם, התנסותי האישית, ובחינת השפעתם על חיי. אין בכוונתי לשכנע בדבר, אלא לחשוף בפניכם בצורה ברורה את אותה תורה העוסקת בהתפתחות אישית והעצמה ליצירת שינוי והצלחות בחיים - אך ההחלטה אם ליישמה - היא בידכם!

אימצו מתוך הדברים רק מה שמרגיש לכם נכון!

אך זכרו: ככל שתלמדו, תקראו, תרכשו ידע בתחום ותפנימו – תעלו ברמת המודעות!

מודעות מביאה לתוצאות מנצחות בחיים!
 

 


ציטוטים להאיר את יומכם
 
כל אחד רוצה להגיע לפסגת ההר, אבל האושר האמיתי, תחושת הסיפוק והקידום מתרחשים בעיקר בזמן הטיפוס
 

 
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



דף הבית        הרצאות וסדנאות      צור קשר  
כל הזכויות על האתר והתכנים שמורות ל”מראה לחיים” 
אין להעתיק ולשכפל ללא רשות מבעלת האתר    
      יעל אוחיון |    yael151515@gmail.com  
| נייד:       052-3417123                 

.
לייבסיטי - בניית אתרים